BMW 0: Balanceren cardanas

Geachte allen,

Wie kent er in de regio zuid holland / den haag een bedrijf dat een cardanas onder de auto kan balanceren?

Gr. Paul

Paulie

Geplaatst door Paulie (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 0? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

stefan84 (0), 14 jaar geleden

Onder de auto balanceren ?

Je moet eens even wat googlen,wellicht kom je dan het e.e.a. tegen..

Gr Stefan

Freude_am_Fahren (0), 14 jaar geleden

Onder de auto wordt lastig denk ik.
Normaal doen ze (bijvoorbeeld www.cardanas.com) dat in een balanceerbank. Plaats en positie van de onbalans moet uit de reactiekrachten ter plaatse van de ondersteuning van de cardan-as in de bank worden afgeleid (vergelijkbaar met het balanceren van wiel-band combinatie).
Tenzij er al apparatuur is met draadloze versnellingsopnemers ...

stefan84 (0), 14 jaar geleden

is het inmiddels gelukt ??

Paulie (0), 14 jaar geleden

Nee, ik heb nog niet een geschikt bedrijf gevonden. Het MOET onder de auto aangezien de as geen centreerpennen heeft en dus niet opgespannen kan worden in een draaibank. De opnemer moer daardoor dan onder het steunlager geplaatst worden om zo de onbalans te meten....

Wie helpt me????????????????????

stefan84 (0), 14 jaar geleden

Paul

Ik weet niet waar je woon en over welk type we praten maar kijk hier eens of neem even contact met hem op :

http://link.marktplaats.nl/263016017

Gr Stefan

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 0 of stel zelf een nieuwe vraag.