Nissan Almera Tino: Slechts 1 ventilator achter radiator

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8 114pk

Hallo iedereen,

Is het normaal dat er slechts 1 ventilator achter de radiator zit terwijl er plaats voorzien is voor 2 ventilatoren???
Hier zie je een foto: http://www.google.com/imgres?imgurl=http...

Bij ons ontbreekt dus de rechter ventilator...

Vriendelijke groeten.

Wouter0012

Geplaatst door Wouter0012 (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Nissan Almera? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

15 Reacties

Nissanwielmonteur (0) PRO, 12 jaar geleden

Als er airco inzit dan moeten er twee zitten. Hier in Nederland tenminste.

Wouter0012 (0), 12 jaar geleden

Dus u bent er zeker van dat er bij een auto zonder airco maar 1 in moet?

jeroen5305 (0), 12 jaar geleden

Ja. Auto zonder airco is 1 voldoende en zal de fabriek ook geen extra kosten maken voor een 2de.
Zijn ze wel verkocht zonder airco??

Nissanwielmonteur (0) PRO, 12 jaar geleden

Niet mijn opmerking omdraaien he. Dat er zonder airco maar 1 zit dat zeg ik niet.

Hier in Nederland zijn er geen Tino's zonder ac.

jeroen5305 (0), 12 jaar geleden

@Ton, Ik reageerde op de wedervraag van wouter en zeg nu zelf, bij japanners op benzine zonder airco ben ik nog nooit een 2de fan tegengekomen. Het is dus niet jouw opmerking omdraaien (in ieder geval niet bewust)vEn had bij nissan niet anders verwacht dan dat ze alleen MET airco verkocht zouden zijn, het was volgens mij al standaard vanaf de introductie van de primera. (natuurlijk met uitzonderingen op de kleinere modellen toendertijd)

Wouter0012 (0), 12 jaar geleden

Dus in almera tino's met airco dienen 2 ventilatoren te zitten en in almera tino's zonder airco dient maar één ventilator te zitten.
@Jeroen: Zijn er geen nissan almera tino's verkocht zonder airco?? Bedoel je dit?

jeroen5305 (0), 12 jaar geleden

Even nagekeken en het blijkt dat alleen de allergoedkoopste benzine almera tino GEEN airco heeft af fabriek. Ze zijn er dus wel, zonder airco.

Nissanwielmonteur (0) PRO, 12 jaar geleden

Waar heb je dat gevonden??

Vanaf 2000 heb ik geen Almera N16 of Tino V10 gezien zonder airco.

Wouter0012 (0), 12 jaar geleden

Hallo,

Daarnet tijdens het rijden op de autosnelweg ging onverwacht het storingsindicatielampje(emissieregelsysteem) branden.
Aan wat kan dit allemaal liggen?

Mvg.

jeroen5305 (0), 12 jaar geleden

[quote=Nissanwielmonteur]Waar heb je dat gevonden??

Vanaf 2000 heb ik geen Almera N16 of Tino V10 gezien zonder airco.[/quote]
http://www.autowereld.nl/info/nissan/alm...
Klik je op de goedkoopste dan staat daar geen airco bij en bij alle andere wel, dan neem ik aan dat deze toen ook leverbaar was.

Neet (0), 12 jaar geleden

Even off topic.

Hoe heb je deze info boven water gekregen? Ik krijg met geen mogelijkheid de Tino zichtbaar.
Maar het moet kunnen zie ik.

Neet (0), 12 jaar geleden

Schiet mij maar lek. Ik krijg wel de Almera te zien maar niet de Almera Tino.

Dus ik kom niet verder dan w w w.autowereld.nl/info/nissan/almera......

Waar tik je dan "Tino" in?

jeroen5305 (0), 12 jaar geleden

Als je bij de almera zit kun je in de rechterkolom MPV kiezen, dan kom je bij de tino.

Neet (0), 12 jaar geleden

Ah, ik zie het. Ik kwam maar 1 tino tegen maar die moest ik ook weer open klikken.
Verder kijken dan je neus lang is, zeggen ze wel eens.
Te lang vakantie gehad denk ik.
Bedankt.

Wat mij betreft mag deze vervuiling weggehaald worden. Voegt niets toe maar wel voor mij.
Nogmaals dank.

M.vr.gr.
Rene

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Almera of stel zelf een nieuwe vraag.