Hoe betrouwbaar is een Chrysler Sebring?
Ik heb al een Chevrolet TS dus ik weet dat een amerikaan duurder onderhoud heeft.
dank
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
De 2.7 is de "betere" keuze, de 4 cilinders wordt ik niet echt vrolijk van. De 2.7 zat ook in de 300M en zit tegenwoordig ook in de journey, de 2.7 300M is hier sporadisch verkocht (meeste zijn 3.5 ltr) In Duitsland zijn nogal wat van die 2.7 sebrings verkocht (ook als cabrio) en ik hoor er weinig slechts over, electronica blijft amerikaans, maar dat ben je al gewend, ze zijn goedkoop in aanschaf, maar als je er weer afwilt.......
moet je bijna geld toegeven. Dat is het grootste nadeel.
Misschien dat silvester (br0ns) je er wat meer over kan vertellen, die werkt alle dagen met die nieuwere Chryslers.
Gr
Peco Power
Peter,
Je bent van alle markten thuis.... IK heb die TS en een volvo S40. Amerikanen vind ik veel leuker dus ik heb de gedachte om die S40 teverkopen en een Sebring ervoor terug te kopen. Een 300m vind ik te gek ivm de wegenbelasting. Een Sebring V6 2.7 spreekt mij wel aan. Op marktplaats staan er een aantal. Geen cabrio want die vind ik te duur.
15 jaar
Sebring is een goede auto eigenlijk kan ik geen problemen er van opnoemen. Ik zou zeggen ga voor de 2,7i V6 rijd fijner vind ik.
de 2.0 is ook heel betrouwbaar hoor!pt cruiser, neon en voyager hebben deze motor gehad en is nog altijd aanwezig in de nieuwe sebring.
de 2.7 is wel aangedreven met ketting dus ja minder snel kosten aangezien distributie bij de 2.0 om de 100000 km wordt vv.
voor de rest...zalige wagen om te hebben en waar je vele km mee kunt afleggen
15 jaar
2.0 Is enkelt in de PT en Neon geweest Voyager heeft een andere motor namenlijk de 2,4i (deze is compleet anders en niet opgeboort)
Latere periode is er ook nog een 2,4 leverbaar geweest welke ook anders is al de Voyager is wel al een stuk beter dan een 2.0
2.0 is ook een goede motor en bij 168.000 de distributie riem vervangen worden maar is eigenlijk net even te zwak voor een sebring van dit gewicht en deze motor met een automaat vind ik niet fijn om mee te rijden denkend aan inhalen en soepeltjes klimmen in het buitenland.
2,7 is ook wat minder storing's gevoeliger.
ik werk in een chrysler garage...zal wel weten dat er een 2.0 liter in de voyager is geweest.
deze stak in het model 1995 tot 2000 (gs model).in de stratus stak deze ook
15 jaar
Uhm waar denk je dat ik werk. Als je er werkt dan weet je dat er in de GS&NS en RG&RS een 2,4i gezeten heeft Misschien dat er in belgie andere motoren leverbaar geweest zijn. Log anders maar in op dealerconnect dan zie je het vanzelf. (Motorcode 2,4i EDZ)
Maar ik heb nog nooit in een voyager een 2 liter motor gezien enkelt een 2,4i
Neon(PL), Pt Cruiser(PT), Stratus(JA, Cabrio JX), Cirus(JA) en Sebering (JR) hebben allemaal de 2 Liter gehad die er nog in ligt (Motorcode ECB)
Modelcodes en motorcodes staan er bij zoek het maar op in dealer connect.
Hey Sylvester,dat was mij nou nog nooit opgevallen dat jij bij Chrysler werkt, ;-), maar goed, als je googled op voyager 2 liter belgie, dan vindt je ze indderdaad, dat is natuurlijk weer belastingtechnisch geweest, want ze betalen daar naar motorinhoud TAX, ik heb er ooit een packard 8 cil lijn uit de 40 er jaren weggehaald, daar lagen 4 zuigers achterin de kofferbak, en was de helft van de ontsteking maar gebruikt. Op mijn vraag wat dat voor nut had (ik dacht dat de motor eens een keer gereviseerd was ofzo....
Allez he, dat is voor den tax he, nu heeft ie minder fiscaal vermogen he....(noemen die Belgen ons zuinig.....)
Ik bedoel maar... Wordt je wel vrolijk van denk ik als je in de ardennen een bultje op moet met zo'n busje. Nul tot 100 klokken ze niet met een stopwatch maar met een kalender ;-).
groeten
Peco Power
[quote=br0ns]Uhm waar denk je dat ik werk. Als je er werkt dan weet je dat er in de GS&NS en RG&RS een 2,4i gezeten heeft Misschien dat er in belgie andere motoren leverbaar geweest zijn. Log anders maar in op dealerconnect dan zie je het vanzelf. (Motorcode 2,4i EDZ)
Maar ik heb nog nooit in een voyager een 2 liter motor gezien enkelt een 2,4i
Neon(PL), Pt Cruiser(PT), Stratus(JA, Cabrio JX), Cirus(JA) en Sebering (JR) hebben allemaal de 2 Liter gehad die er nog in ligt (Motorcode ECB)
Modelcodes en motorcodes staan er bij zoek het maar op in dealer connect.[/quote]
wij hebben er verschillende gehad die een 2.0 motor bezitten.mss zijn er ooit verschillen geweest dat zou is goed kunnen.vindt het dan wel raar in ieder geval
15 jaar
Ahaa vandaar wist niet dat in belgie om motor vermogen ging regel de verzekering en wegbelasting van me eigen auto ook niet. Orgineel is het er niet maar toch even goede vrienden ;)
[quote=br0ns]Ahaa vandaar wist niet dat in belgie om motor vermogen ging regel de verzekering en wegbelasting van me eigen auto ook niet. Orgineel is het er niet maar toch even goede vrienden ;)[/quote]
bij navraag blijkt het dus dat er in enkele landen(zoals belgië),waar grote cc afgestraft woden, er een model voyager gs met een 2,0 liter inhoud op de markt gebracht is voor de verkoop toch hoog te houden.maar blijk dat dat niet echt aan te raden is om die bepaalde wagen te kopen aangezien de wagen niet genoeg pk's heeft voor zo'n grote wagen...het is wel leuk om een collega uit nederland te leren kennen.kan ooit is mss van pas komen voor eeen of ander probleem he
greetz
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Sebring of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar