ik heb micra 1.4 k11 2002 ,de auto heeft geen toerenteller en wil graag een toerenteller ,bij slop is wel een km teller van micra 1999 cvt met toerenteller en hij past wel op mijn micra,maar heb ik bij nissan dealer gevraagd en nissan dealer zei dat moeilijk is,want moet stekker met kabel van toerenteller hebben.
mijn vraag is kan ik deze km teller zo op mijn auto aansluiten en zijn handeling die moet gedaan worden.
heeft micra standaard toerenteller kabel vanaf fabriek.
moegelijk km stand aanpassen aan houdige km stand van mijn micra.
iemand ervaring.
alvast bedankt,
issa
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Kijk eens naar de enigste grote brede stekker achterop de klok. Daar zien je nokjes die aan de ene kant dichterbij elkaar staan dan aan de andere kant.
De kant die het verst uit elkaar staan daar moet je de bedrading eens uitpluizen.
1e gaatje = een draad
2e gaatje = draadkleur paars
3e gaatje = leeg
4e gaatje = blauw/geel
5e blauw/zwart
6e geel.
Als die blauw/zwarte er zit dan zou je m.i de andere klok er zo in kunnen zetten.
bedankt voor u reactie
ik heb op de stekker gekijken en de kabels die het verste uit elkaar staan kon niet goed kijken ,omdat zit zo kleine gaatje is ,maar voor de stekker is een bos kabel
zit een blauw strepend zwart en nog een blauw strepend zwart met twee verf zilver punten dicht bij elkaar en nog een paar cm komen weer de twee zilver punten terug.
is dat wat.
issa
13 jaar
ik heb een km teller met toerenteller bij sloop getest in mijn auto en werkt perfect en goedkoop 35 euro.
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Micra of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar