Hallo wie kan mij helpen bij het volgende probleem mijn achter wiellager gaat er bij 17000 km te hebben gereden kapot heb inmiddels al de 5e set wiellagers vervangen wie heeft een idee waarom de wiellager kapot gaat
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Al 5x ?? Dan moet je jezelf overtuigen ofdat de naaf wel recht is.
Of de manier van monteren ??!! 17.000 km is wel erg weinig.
monteer je hem wel goed?
is gemonteerd door monteur er in geperst als ik de bocht om ga komt er een vreemd geluid achter vandaan zou het kunnen dat de achteras rubber versleten is dat die veroorzaakt dat de wiellagers kapot gaan
13 jaar
Heb je de orginele velgen eronder zitten?
13 jaar
ja de origenele velgen zitten er onder
13 jaar
worden de wiellagers op moment of met de luchtsleutel vast gezet? indien met moment hoevast?
met moment sleutel 175nm
13 jaar
kan wel eens te weinig wezen, had vandaag een zelfde type clio en die moest op 22daNM
bel even met de dealer en vraag hun even om het na te kijken
Zit er een diktering op de naafas en dan de remtrommel erop.Zonder diktering gaat het lager niet lang mee.
13 jaar
heb gebeld maar was 175 nm
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Clio of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar