Geen enkele deur kan ik mechanisch openen met de sleutel in het slot. (ik bedoel de "óuderwetse manier") Voor heen was dit geen probleem want de afstandsbediening op de sleutel deed alle deuren open.
Sinds gisteren kan ik nog maar 1 deur van mijn Renault Kangoo openen met het knopje op de sleutel. Gelukkig de bestuurders deur.
de bijrijdersdeur en de schuifdeur (ook bijrijderskant) gaan niet meer open. (op 4 manieren geprobeerd: knopje op sleutel, centraalontgrendelknopje in de auto, sleutel in slot en geprobeerd om het pennetje in de deur omhoog te krijgen) je hoort wel een heel zacht klikje.
Sinds een maand wil mijn achterklep NIET op slot .
wie heeft er een idee???????
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Aaagje ,
Probeer de batterij te vervangen van je afstandsbediening. Maar probeer eerst om de accu af te koppelen en hem na een uur die weer aansluiten ( doe je deur niet op slot !!) Zo reset je de hele elektrische systeem want de ouderwetse manier is tegenwoordig ook modern en reageert ook elektrisch!
Groetjes Gerben
vergeten te melden: die had ik al vervangen.
wel typisch dat het de hele bijrijderskant is die van de ene op de andere dag op slot blijft.....
17 jaar
Beste aaagje ,
Heb je de accu van je auto al een keer losgekoppelt zodat de ecu van de centrale deurvergrendeling zich kan resetten?
Gr. Gerben
17 jaar
Hallo Gerben, ik heb de accu een halve dag losgehad maar dit heeft niet geholpen..
heb ook gemeten in de portieren: er komt wel spanning op maar ze gaan niet open.
17 jaar
en je tank klepje ?????????
tank klep is niet electrisch..
17 jaar
ook geen vergrendeling van je klepje?
juiste type en bouwjaar is ook wel makkelijker hè
Kangoo 1.9d 1999
17 jaar
ik ben inmiddels wat verder gekomen: heb het motortje van beide deuren uitgebouwd (en de deuren willen weer los!!) en de behuizing ervan opengesloopt.
Wie weet de specificaties van het kleine electromotortje (modelbouw?) er staat 'mabuchi motor' op.
Achterdeur problemen komen voort uit draadbreuk.
Schuifdeur en bijrijdersdeur problemen : gelijktijdig doorbranden van beide (!) motortjes
17 jaar
heel vreemd, we hebben inmiddels de motortjes van de bijrijdersdeur en de schuifdeur vervangen en nu is die van de achterdeur ook stuk..
allemaal verbrande koolborsteltjes.
weet iemand welk type electromotortjes dit zijn? er staat mabuchi motor op maar geen type
17 jaar
heb ik idd vaker gezien bij een kangoo..
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault 0 of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar