Opel Astra 1994: Ruitenwissermotor achter krijgt te veel stroom 19 volt

Bouwjaar: 1994, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorinhoud (cc): 1400

Hallo
Hoop jullie weten waar ik moet zoeken,het gaat over een opel astra 1.4 i 1994.
Ik heb veel gedaan en opgelost aan deze wagen ,maar dit probleem krijg ik niet opgelost.
De achterwismotor was afgekoppeld, dus ik steek hem in ,doe de schakelaar om en zekering door .
Dus ik meet en krijg 19 volt op de draad.
Het relais heb ik ook vervangen die rook dus verbrand ,vanaf voor aan de schakelaar hebben we doorgemeten en daar was de stroomkring normaal ,maar je zag dat ze daar ook warm gehad hadden.
Wat kan het dan zijn ?
Mvg

Geplaatst door

Shaggy1 (0)

al 5 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Als er maar 12v op het systeem staat heb je hier een prachtig natuurkundig verschijnsel te pakken , is in principe onmogelijk, kijk eens naar de bedrading in de doorvoer tussen klep en auto of daar bedrading beschadigd is.

Hoi
Als ik het relais er uit haal en meet dan krijgt een draad geen stroom ,de andere nog steeds.
Tussen de klep gemeten en bij de antenne zit ook een stekker en daar hetzelfde principe

Shaggy1 0

3 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.