close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Opel Astra: Cpv gaat vanzelf dicht

Bouwjaar: 1996

Bij het afzetten van het contact gaat elke keer de centrale vergrendeling vanzelf dicht. Heeft iemand dit meer gehad????

Geplaatst door

Fonszarelli (0)
badge

al 22 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Kijk even of er constant stroom op kiekert staan (relais) zit rechts onder het handschoenen kastje
groetjes ceesie

ceesie1583 0
badge

19 jaar

gebeurt dit ook als de radio is uitgebouwd?

Opeltje 0
badge

19 jaar

Het heeft (waarschijnlijk) niets met de radio te maken, het probleem is spontaan gekomen zonder dat er iets veranderd is. Ik zal de voeding en het contactgedeelte eerst eens controleren.

Fonszarelli 0
badge

19 jaar

stuurkast (KIEKERD) RECHTS ONDER DE MONTEREN STAAT WAARSCHIJNLIJK VOL MET VOCHT
WEEK GELEDEN EXACT HET ZELFDE GEHAD
VERVANGEN OK
let op voorruit lekage!!!!!!!

astra720 0
badge

19 jaar

En???
Gevonden? Wouter?

mvg,
Hans.

Hans4040 1285
badge vip badge

19 jaar

Inderdaad vocht bij de kast. De hele boel drooggemaakt, ook in de kast, maar daarna is de auto spontaan! nog een keer op slot gesprongen. Wel heb ik gemerkt dat de linkse portiercilinder niet lekker werkt, waarschijnlijk moet daar een reparatiesetje in. De klant kijkt het nu nog even aan dus ik wacht zijn reactie af.

Fonszarelli 0
badge

19 jaar

kijk eens even in de kofferbak
deze bedrading slijt regelmatig door en verbind dan alles waardoor de deuren op slot of los gaan.
loopt links .

p.fenslage 0
badge

19 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.