Peugeot 206: verlichting

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1600

Bij de stand open deuren blijft mijn binnenverlichting branden als ze dicht zijn.

A.M.T DE BEER

Geplaatst door A.M.T DE BEER (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

11 Reacties

hans4074 (0) PRO, 14 jaar geleden

Stand deuren OPEN als ze DICHT zijn?

A.M.T DE BEER (0), 14 jaar geleden

ik bedoel eigenlijk als de binnenverlichtingschakelaar in de stand deur open licht aan staat blijft hij ook branden als de deuren dicht zijn.Gelijk nog een vraag:hoe krijg ik hem uit de hemel van het dak?

hans4074 (0) PRO, 14 jaar geleden

Constant blijven branden of gaat het lampje naar verloop van enkele seconden wel uit? Werkt de centrale portiervergrendeling met afstandsbediening wel naar behoren?
Het binnenlicht is een beetje lastig uit de hemel te halen = glaasje eraf zien te krijgen..... hopen dat het niet breekt, en dan zitten er 2 stalen veerklemmetjes in het andere/onderste deel die je los moet zien te haken uit de houder waar het binnenlicht in vast zit.

A.M.T DE BEER (0), 14 jaar geleden

goede vragen!hier het antwoord.het lampje blijft permanent branden op de portierstand van de schakelaar ,bij het lampje.De vraag over de centrale portiervergrendeling:met de AB gaan ze wel open maar als je hem dicht wil doen springen ze weer open.

Hans4040 (390) PRO, 14 jaar geleden

Probleem zit in de portierschakelaar of de draad daarvan.
Deze blijft massa maken waardoor de verlichting blijft branden en de CV "denkt" dat de deur niet dicht is...

hans4074 (0) PRO, 14 jaar geleden

Het probleem zit em dan inderdaad in een portierschakelaar of draad. De portierschakelaar zit echter verwerkt in het slotmechanisme dus dat wordt een nieuw mechanisme. Welke kant defect is kan een dealer zien m.b.v. diagnoseapparaat.

A.M.T DE BEER (0), 14 jaar geleden

het rare is dat de binnenverlichting gaat knipperen als je gaat rijden

Hans4040 (390) PRO, 14 jaar geleden

Dat komt omdat de schakelaar of de draad door trillingen soms geen massa maakt.....dan gaat het licht uit

A.M.T DE BEER (0), 14 jaar geleden

is het ook normaal dat als je autoradio niet aangesoten is op de stuurhendel dat je klokje en dergelijke het ook niet meer doet op het lcd schermpje (alleen maar enkele stipjes)

A.M.T DE BEER (0), 14 jaar geleden

sorry dat ik nog niet reageer maar ik ben me nog aan het orienteren tot het weer iets beter word,het is nog een beetje breeee koud.

hans4074 (0) PRO, 14 jaar geleden

Dat knipperen van het binnenlicht zodra je gaat rijden dient als een waarschuwing: denk er om, portier zit niet dicht!

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.