Ik denk dat de canbus af er toe een hik krijgt, er branden dan heel even het abs lampje en de rode die erbij hoort, ook de toerenteller dropt dan even. Het duurt een paar minuten voor hij na een clear weer een hik krijgt, iemand enig idee?
Hugo
Ja, na de hik zie ik foutcode p1796
1 dag
Ik hb deze hik na het losnemen van de Map sensor, het zal er wel niets mee te maken hebben maar toch en nieuwe besteld
1 dag
1 dag
Het begon met de turbo die in derde versnelling af en toe het niet deed, geen lampjes,
1 dag
Deze toevallig reeds bekeken?
ja, meerdere keren, ik ga goed kijken dus naar beschadigd draden dus.
Hugo
1 dag
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je lmc TI 708 of stel zelf een nieuwe vraag.
gehele auto al met een goede tester uitgelezen? (liefst origineel ford)
1 dag