👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Hallo, Mijn auto lekt olie of vloeistof op de oprit. Het zit ter hoogte van de dieseltank. Wat kan dit zijn aub?
Geplaatst door
al 4 jaar lid
Diesel of remolie en bij 4-wiel of achterwiel aangedreven: olie uit het differentieel. Bij een moderne diesel kan het ook de toevoeging zijn: Adblue of Eolys. Als je je zorgen maakt laat er dan een garage naar kijken.
4 jaar
Inderdaad kijk er onder en zoek uit wat er lekt .
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Algemeen of stel zelf een nieuwe vraag.
Diesel of remolie en bij 4-wiel of achterwiel aangedreven: olie uit het differentieel.
Bij een moderne diesel kan het ook de toevoeging zijn: Adblue of Eolys.
Als je je zorgen maakt laat er dan een garage naar kijken.
4 jaar