BMW 3-Serie: 316i e 46 STUURBEKRACHTINSPOMP FLUIT

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1900

hoi ik heb een 316i en mijn stuurbekrachtigingspomp fluit(vooral bij koude stationair lopende motor!
ik heb de multiriem vervangen ,ik dacht nl eerst dat het daaraan lag!
ik heb een busje teflon in het reservoir toegevoegd maar niets helpt!
auto stuurt verder goed!
heeft iemand een tip,en wat kost een nieuwe pomp??revisie??bmw kwaal??
bvd matthijs

matthijs7542

Geplaatst door matthijs7542 (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

CARS&MOTORS (0) PRO, 14 jaar geleden

teflon sloopt de pomp en t stuurhuis
als er genoeg van de juiste stuurbekrachtiger olie inzit is meestal de pomp defect of bezig stuk te gaan
als je vervangt dan als set van dezelfde auto
voor de prijzen even bij de automateriaal zaak en op demontage bedrijven bmw parts ed zoeken

matthijs7542 (0), 14 jaar geleden

ok bedankt alvast,mvgr,matthijs

matthijs7542 (0), 14 jaar geleden

hoi ik heb wat navraag gedaan maar kan een stuurbekrachtigingspomp onbelast fluiten??(stationair?
en de spanrollen kan het daar niet aan liggen?
mvgr,matthijs

CARS&MOTORS (0) PRO, 14 jaar geleden

kan dat de riem slipt
fluiten doen ze meestal belast als er of te weinig olie inzit of als ie defect is
meestal combinatie daarvan

matthijs7542 (0), 14 jaar geleden

hoi de riem is gisteren vervangen..die zal wel op spanning staan!
en de olie van de stuurbekrachtiging staat op peil..
ik zal morgen nog wel ff kijken,
bedankt alvast!
mvgr,matthijs

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.