close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

BMW 0: 525D e39 2001 stroomverbruiker

Bouwjaar: 2007

hallo

ik heb last van een stroomverbruiker als ik 10 uur niet met de auto rij is de accu leeg al twee nieuwe accu's en kachelweerstand vervangen maar probleem blijft. Iemand meschien enig idee wat ik moet doen ?

Geplaatst door

danny01 (0)

al 18 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Duidelijk een redlijke grote lekstroom, zoekplaatje dus.
Eerst opsporen welke groep dit doet, vergeet niet dat er een diode in de gelijkrichter in de dynamo stuk kan zijn en zo lekstroom trekt, maar eerst groepsgewijs de zekeringen trekken en zien of er een bij zit waarbij het verbruik na het trekken ineens afneemt.
Kan een relais zijn wat blift plakken, een verbruiker blijft aanstaan, doorgesleten draad etc.

Cor

Cor1822 0
badge

17 jaar

Welk bouwjaar is de auto? Zit er af fabriek een telefoon in?

Hans

Hans4037 0
badge

17 jaar

2001 en ja er zit vanaf fabriek een tel in. En als ik de zekeringen er uit haal krijg ik dan veel foutmeldingen die gereset moeten worden ?

danny01 0

17 jaar

Kijk eens in het menu hoe lang de telefoon standby blijft staan voordat deze in de slaapmodus gaat. Als dit te lang duurt blijven er nog meer verbruikers actief wat jouw probleem zou kunnen verklaren.

Hans

Hans4037 0
badge

17 jaar

oke hans ga ik ook is proberen bedankt

danny01 0

17 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 0 of stel zelf een nieuwe vraag.