Hallo,
Een Vraag:
Vandaag nieuwe verstuivers gemonteerd...
Brandstofpomp van nieuwe afdichtingen voorzien (brandstofpomp exact afgekrast om weer in oude positie terug te krijgen)
Pomp afgesteld met meetklok allemaal zonder problemen..
Als ik nu de auto start, slaat direct aan maar draait 1500 toeren koud en galopeert nogal toerental schommelt heel erg tussen 1000 en 1500 toeren???
Wat kan dat zijn? opnieuw afregelen of is dit iets in de afstelling...
Nog niet eerder meegemaakt dat ie zo idioot loopt, daarvoor startte die slecht... vandaar reparatie
H.E.L.P.... :)
Iemand suggesties???
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heb zonet de kop van de pomp nog even iets los gehaald en een tikje gegeven in de richting van de distributie... (ongeveer een kleine millimeter) motor loopt nu niet meer zo hoog in toeren maar stottert nu alsof er een cilinder niet mee doet...
Starten is wel behoorlijk verbeterd.. 1 keer gloeien en draaien maar... (was altijd 5 keer gloeien en doorstarten)
Gaan verder geen lampjes branden in het display .....
Maar motor schud en klinkt als een machinegeweer...
Wie o wie heeft een idee??
Niet goed afgestelde pomp. Afkrassen is niet nauwkeurig genoeg.
gr Martin
Probleem opgelost... was idd de afstelling van het elektrische gedeelte!!!
Rottig karwei, traag proces : meetklok op pompgezet.. 4 boutjes van het elektrische gedeelte wat gelost... rubberenhamertje er voorzichtig tegen aan tikken... dit 20 keer ofzo weer vast proberen en weer los stellen enz..
Maar resultaat is dat ie weer prima loopt!!
Bedankt!!
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar