close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

BMW 735 1992: geluid tunnelarea

Bouwjaar: 1992, Brandstof: Benzine

Bereft een bmw 735i van 1992 (e32). Deze auto maakt af en toe een naar, bijna schurend, geluid bij hard optrekken, bv als je uit een bocht komt, of een heuvel oprijdt (die hebben we hier in Nieuw Zeeland veel). Het geluid komt van de tunnelarea,vliegwielhuisomgeving volgens mij. Op de brug is niets te zien,geen schuurbeschadigingen of zo, en de aandrijasrubbers zijn ook goed. Zou het probleem in de automaat kunnen zitten? 4hp22 ZF geloof ik.

Geplaatst door

john_acm (0)

al 22 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Het was inderdaad het hitteschild dat tegen de as aankwam,maar de oorzaak was een versleten supporthanger in het midden van de as. Die was zo versleten dat het rubber helemaal uitgezakt was, en de as dus veel te laag kwam te liggen,en zo nu en dan kwam de as dus tegen het hitteschild.We konden en beschadiging zien aan het hitteschild, maar niet erg veel beschadigd hoor. Het rubber was niet gebroken of zo,maar gewoon helemaal uit zijn vorm.

ferdiv3018 0

22 jaar

Het was inderdaad het hitteschild dat tegen de as aankwam,maar de oorzaak was een versleten supporthanger in het midden van de as. Die was zo versleten dat het rubber helemaal uitgezakt was, en de as dus veel te laag kwam te liggen,en zo nu en dan kwam de as dus tegen het hitteschild.We konden en beschadiging zien aan het hitteschild, maar niet erg veel beschadigd hoor. Het rubber was niet gebroken of zo,maar gewoon helemaal uit zijn vorm.

elmerblues 0

22 jaar

Het was inderdaad het hitteschild dat tegen de as aankwam,maar de oorzaak was een versleten supporthanger in het midden van de as. Die was zo versleten dat het rubber helemaal uitgezakt was, en de as dus veel te laag kwam te liggen,en zo nu en dan kwam de as dus tegen het hitteschild.We konden en beschadiging zien aan het hitteschild, maar niet erg veel beschadigd hoor. Het rubber was niet gebroken of zo,maar gewoon helemaal uit zijn vorm.

john_acm 0

22 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 7-serie of stel zelf een nieuwe vraag.