Hallo bmw liefhebbers
Ik heb een BMW cabrio waar ik de motor van heb vervangen door een revisie blok.(i.v.m. zeer hoog olieverbruik)
Nu doet het volgende probleem voor de auto sloeg direct aan. Maar als hij even stationair draait begint hij in te houden en slecht lopen of het nu veel brandstof of te weinig is weet ik niet.
Waar ik nu wel achter ben gekomen zo gauw ik de luchtmassameter kabel lostrek loopt hij als een zonnetje.
En nog een vraag op de dikke rubberen buis tussen de gasklephuis en luchtfilter zit een kunststof kniestukje met een dikkere buis en een dunnere waar moet die dunnere op aangesloten worden :( (niet dat het daar mee te maken heeft)
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Als de motor met losgenomen LMM wel goed loopt, dan geeft de LMM dus een verkeerd signaal.
Dat kan een defecte/verouderde LMM zijn, maar ook valse lucht. En je hebt een slang die kennelijk los/ niet aangesloten is.
Vraag jezelf eens af: wat zit er tussen de LMM en het gasklephuis?
Hoi Oldford
Ik ga morgen achter een nieuwe LMM aan.
En met het dunne slangetje denk ik alleen aan het inlaatspruitstuk ik weet het echt niet meer anders .
Had gehoopt dat een bmw kenner zou zeggen o die moet daar of daar. Mischien te makkelijk gedacht van mij .
8 jaar
ALS het dunne slangetje naar het inlaatspruitstuk zou moeten gaan, dan heb je daar dus nu een open verbinding met de buitenlucht.
Of te wel, valse lucht. Plaats eens een foto, dat zegt misschien iets meer over wat je precies bedoelt.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
8 jaar