Of de motor nu warm of koud is, ongeveer de helft van het aantal keren starten moet er heel lang gestart worden, en een andere keer slaat de motor meteen aan.
Gloeibougies vervangen, Verstuivers vervangen, zelfs de hele kop vervangen, want deze was gescheurd, maar dit lost allemaal niets op.
Ik weet dat er modules bestaan om mijn gewone benzine stroboscoop aan de eerste brandstofleiding te 'knopen' en zo het inspuitmoment met draaiende motor te controleren. Kan iemand mij vertellen waar ik dat kan kopen of hoe ik dat kan maken? Electronica is geen probleem.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hallo Fred, ik heb een 525 TD uit '94 en heb hetzelfde probleem.
Als het koud is dan heeft de auto er meer last van dan wanneer het warmer weer is. Ik heb gehoord dat het in de brandstof inspuiting zit. Het schijnt er ook mee te maken te hebben dat er 's winters andere diesel bij de tankstations verkrijgbaar is. Hopelijk dat je hier wat aan hebt, groeten Rob.
P.S. Als je zelf wat nieuws weet over dit probleem, wil je mij dit dan mailen?Alvast bedankt.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 5-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar