na het maken van een noodstop bleek dat er iets mis was met de remmen. Om te remmen moest ik het pedaal heel diep intrappen voordat de remmen werkten.
auto naar de garage gebracht, en daar is nu de vacuumpomp vervangen. Toen ik echter de auto op ging halen bleek dat het rempedaal nog steeds dieper zit als normaal gesproken en de auto remt nog steeds niet optimaal. Ik kan pas 17 maart weer bij de garage terecht.
wie weet misschien de oplossing?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Als de motor uit is en je trapt een paar keer op je rempedaal wordt deze dan keihard , blijft deze hard als je 5 minuten niets doet ?
Als je dan het pedaal op druk houd en je start de motor zakt het pedaal naar beneden , hoever ?
het pedaal wordt niet keihard, het komt eventjes hoger, maar daarna zakt het pedaal helemaal naar beneden.
je moet de rem echt tot onderin intrappen om te remmen.
3 jaar
Dus ook met de motor uit en een paar keer trappen blijft je pedaal niet hard , dan heb je als je geen uitwendige lekkage hebt een inwendige lekkage , hoofdremcilinder is eerste verdachte .
dus de hoofdremcilinder kan ook inwendig lekken?
Dat ga ik zeker even vragen als ik bij de garage ben, want de laatste reparatie (vervangen vacuumpomp) heeft eigenlijk niets opgelost en ze zeiden dat het de remcilinder niet was omdat er geen lekkage te zien was.
3 jaar
inmiddels hoofdremcilinder, rembekrachtiging en vacuumpomp vervangen, helaas nog niet het gewenste resulaat, het pedaal (remgevoel) is nog steeds te diep
2 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW X5 of stel zelf een nieuwe vraag.
3 jaar