Goedendag heb een probleem met vervangen van schokbrekers heb de veerpoot en de veer gedemonteerd maar krijg de grootte moer onder geen beding los (is dit wel een moer die schokbreker tegen houd) zie op tekening op bmw parts wel een ring houd die de schokbreker op ze plaats? Heb ook al warm gestookt maar gaat niet los gr andre
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
kun je de tekening plaatsen.
Hoi highway bedankt voor het reageren weet niet hoe ik een foto erop zet ben een leek met computers maar op bmw fans. /infoparts-catalog/32 staat ie onder vooras andre
9 jaar
moer nummer 6 op het eerste plaatje kan pas los als je de veer opgespannen hebt met een veerspanner...
Hoi hans heb de veer al los maar de schokbreker wil niet uit de poot zal het de ring nummer 11 kunnen wezen gr andre
9 jaar
Het is moer nummer 2 die je moet losmaken om de schokbreker eruit te halen. (ik zie trouwens geen 11.)
Hoi ralf nummer 2 is een afstandsring zit ook bij mn nieuwe schokbrekers nog 11 is onder nog 10
9 jaar
Dat is uit deze tekening niet op te maken.
Hoi ralf zit gek in mekaar maar op de veerpoot zit een (moer,dop,of wat dan nog en die moet er af voordat de schokbreker er uit kan zal die ring nummer 11 daar niks mee te maken hebben
9 jaar
Daarom dacht ik dus onderdeel nr.2
Je hebt dus losse patronen om in de veerpoot te monteren als ik het goed begrijp ?
Als jij veerpoten hebt met losse patronen dan moet moer 2 los van het 2de plaatje.
Maaaar er zijn ook veerpoten waar geen losse patronen in zitten .
Zit er schroefdraad op de veerpoot onder de moer ?
Maak de voorpoot maar goed schoon, dan zie je de moer wel zitten...
Mooie aanvulling hans .
Ach....je moet wat op je vrije zaterdagavond..;-)
Heren allen bedankt voor het reageren maar nummer 2 is geen moer maar een afstandsring ik hadden even een foto moeten nemen van mn veerpoot moeten nemen maar op mn veerpoot zit n soort moer met aan de bovenkant 4 inkepingen die hebben we al warm gemaakt en met moordenaar erop maar niet los te krijgen dus ik zat te denken zal nummer 2 niet een soort ring zijn die je er conisch inmoet slaan
9 jaar
De oude moer moet er af....de nieuwe moer moet bij de nieuwe schokbreker geleverd zijn.
en maak maar een foto en plaats die hier.
kunnen wij ook zien hoe het zit...
Sorry kaleido wat we er van gezien hebben zat er schroefdraad en hans de veerpoot is goed schoon de schokbreker op foto is dezelfde alleen die moer die er bij staat kom ik niet tegen bij mn veerpoot
9 jaar
Heren ga maandag even horren bij de bmw dealer Hoe of wat als ik het goed begrijp zijn er dus veerpoten waarvan je de schokbreker niet kan vernieuwen andre
9 jaar
Word vervolgt Dank aan allen
9 jaar
Ben benieuwd....
Oké heren ben weer bezig geweest en gelukt vraag niet hoe lang werk maar de foto,s
9 jaar
Is gelukt
9 jaar
Mooi dat het gelukt is , 1 advies de volgende keer een echte brander gebruiken , scheelt een hoop gehak en gezaag.
Oké gelijk heb je hadden niks anders maar met een goede brander hadden het denken sneller gekund gr andre
9 jaar
Mooi dat het gelukt is...blijft vreemd dat je dit allemaal moet uithalen om een schokbreker te vervangen.
En die open olie cannister naast de brander is niet echt slim, maar ik heb nog niks gelezen over een uitgebrandde garage ;-)
hans wat zo blij dat ik nooit meer aan de olie gedacht heb ook olie in de veerpoot gegooid
Voor het rammelen
9 jaar
Maar ja hans je moet wat doen op zaterdag maar ieder bedankt hoop dat andere mensen hier ook wat aan hebben
9 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 8-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
9 jaar