Auto start prima als hij koud is.Zogauw de motor warmer wordt, stopt hij er mee.Geen vonk.Andere bobinekabel en we hadden weer een vonk.Rotor en verdelerkap ook gelijktijdig vervangen en probleem leek opgelost.
Echter na 5 km weer afslaan en weer geen vonk.Auto koelt af en we hebben weer een vonk en hij loopt weer.Wie herkent dit probleem en helpt ons op weg.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Op problemcar eens iets gelezen over lekwater bij de rechterstijl waar de Ecu zich bevind en inderdaad hier was ook de Ecu helemaal kletsnat.We hebben hem opengemaakt en zagen geen corrosieplekken, maar na een paar uur op de verwarming liggen drogen hebben we hem weer gemonteerd en liep de auto weer.Na proefrit van 5 km geen probleem.Gaan morgen een langere proefrit maken, maar hebben goede hoop dat dit het is geweest.
klinkt als een electronicacomponent dat niet meer hittebestendig is. Zoals die ontstekingsmodules die warm worden, dan niets meer doen, totdat ze afgekoeld zijn.
Heb zoiets laatst ook gehad met een bdpsensor. was vervuild stekker had dan extra weerstand schijnbaar bij warmte.
Denk toch dat je de richting vna ontsteking moet blijven zoeken omdat je vonk kwijt is.
groeten michiel
Komt inderdaad vaker
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar