Op het moment ben ik op zoek naar een auto op grijs (blijvend) kenteken dat ook als het moet redelijk wat kan trekken. Verder ga ik er behoorlijk veel km's mee maken en is comfort niet heel onbelangrijk.
Omdat ik ook niet heel erg kapitaalkrachtig ben, zoek ik een beetje betaalbare auto in aanschaf en gebruik.
Mijn oog is dus gevallen op de Voyager.
Ik heb op dit forum al wel een aantal dingen gelezen waar ik op kan letten bij aanschaf (uitlaat, airco o.a.). Zijn er nog meer zaken?
Daarnaast heb ik zelf helemaal geen ervaring met rijden op LPG. Ik heb me laten vertellen dat sommige motoren er goed tegen kunnen en andere veel problemen geven. Wat zijn gebruikerservaringen met rijden op gas met een voyager? En als er onverhoopt problemen zijn, wat voor problemen zijn dat dan?
Een heel aantal voyagers op LPG met ongeveer 200-250 dkm op de teller ('92,'93) zijn heel betaalbaar... Is daar een "rede" voor?
Ben dus een beetke op zoek naar nadelen en/of voordelen die ik eventueel over het hoofd heb gezien voordat ik tot aanschaf over ga.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
De bouwjaren 92/93 zijn voorzien van een 2.5 motor met 90 pk. Dit is gewoon te weinig gezien het gewicht van de auto om er nog redelijk mee te kunnen trekken. De latere modellen vanaf '96 hebben een 2.4 motor met 150 pk. Dit gaat een stuk beter. Overigens zijn alle motoren erg gevoelig voor inzakkende klepzittingen, ondanks het feit dat deze al zijn aangepast voor LPG. Vraag dus naar de onderhoudshistorie. Succes.
niet doen een ramp als u dit doet scheurt de kop regelmatig en de koppakking ligt er vaak uit
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar