Ik heb op mijn chrijsler een nieuwe cilinderkop laten monteren was gebarsten
Er staat een nieuwe radiatorstop en thermostaat op en heeft nog het volgende probleem wie kan mij aub helpen ben het einde nabij.
Als mijn airco op automatisch staat draait de ventilator constant als ik mijn airco afzet en gewoon de verwarming opzet dan gooit hij water uit zijn opvangreservoir.
Ik krijg ook geen gekoelde lucht uit mijn airco deze is ook pas bijgevuld met gas.
Zou dat kunnen dat er ergens een temperatuur contact versleten is en waar vind ik die
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
probleem met koeling en airco
EErst de auto goed ontluchten!!, dan je koelvin draait altijd als je de airco inschakelt, dit om het koudemiddel terug te koelen (nou ja, niet helemaal, maar ik ga hier even geen koudecompressor staan uitleggen) Weet je zeker dat er genoeg druk op je airco vulling staat, wanneer is die bijgevuld? voor of na het vervangen van de kop? voor die tijd, dan zal er wel ergens een slang losgehaald zijn en is ie nu weer leeg, na die tijd, dan terug naar de aircospecialist dan is het garantie
suc6
Peco Power
Mijn chrysler is normaal goed ontlucht ze hebben de voorkant van mijn wagen omhoog gezet .De airco is 1.5
jaar geleden vervangen dit was voor het vervangen van mijn cilinderkop.
groeten,
dirk
16 jaar
Dan is waarschijnlijk tijdens het het vervangen van de kop, toch je airco leeggeraakt of lekgeraakt. kijk even bij het vulventiel als je het dopje eraf draait (soort ventieldopje) of er nog wel druk op staat (ventieltje even indrukken en dan moet is behoorlijk hard sissen) zo nee, dan is je airco lek=> naar de aircospecialist en de zaak laten afpersen, repareren en opnieuw vullen. Met de auto omhoog ontluchten zegt me niks, dat wil nog niet zeggen dat alle lucht er uit is, denk ook eens aan bijv je kachelradiateur, je waterpomp etc etc. gewoon wagen op bedrijfstemperatuur brengen met de radiateur dop eraf en dan bij vullen met koelvloeistof als het nivo daalt, als dit stabiel blijft en er niks meer bij kan, dan radiateur dop erop en overlooptankje vullen tot full hot, even een paar blokjes meerijden en dan weer checken. (let op, dan niet de radiateurdop erafdraaien ivm druk op het systeem!!!!!!!!!) laten afkoelen, en evt nog weer bijvullen. wel de kachel op stand warm zetten !
Suc6
Peco Power
Er zit trouwens ook een nieuwe radiator op en de aircopomp is 1.5 jaar vervangen Het moet vermoedelijk iets zijn met een temperatuurkontakt .Momenteel is mijn oliekoeler ook afgekoppeld en doorverbonden om mogelijk iets te ontdekken .Mijn Auto stond in de garage ,maar ik heb de wagen dit verlengt weekend meegekregen omdat
hij er al 2weken stond en mijn garagist zelf met de handen in het haar zit.Hij is nochtans gewoon van aan amerikanen te werken en het is een specialist in lpg.Dat temperatuurcantact is zowat het enige nog dat we kunnen veranderen. Maar waar kan je die temperatuurcontacten vinden ?hebben er geen benul van en is er een andere manier van te ontluchten .De methode die je voorgesteld hebt om de ontluchten hebben we vroeger geprobeerd maar heefd geen nut.Staat er nergens geen ontluchtingnippel op.
groeten,
dirk
16 jaar
in principe is jouw blok gelijk aan de 2.5 liter benzine in de voyager, miss dat je garagist daar wat aan heeft. ik ontlucht ook nog wel eens op een kachelslang. Je temeperatuursensor zit gewoon op de voorkant van het blok,onder de bougies, maar lucht geeft geen waardes door. wat doet je temperatuurmeter of heb je een digitaal dashboard? dan kijken welke waarden hij geeft.
Ik heb nog een 2.5 liter staan, ik zal morgen eens even onder de kap kijken hoe alles daar zit, die is ook van 91 dalleen een daytona, maar moet allemaal hetzelfde zijn.
je hoort nog van me
gr
Peco
Hoi mijn temperatuurmeter staat op het 2 de streepje en daar blijft hij ook staan ik heb dan ook vandaag met de airco op automatisch gereden dan weet ik zeker dat mijn ventilator constant draait ik gedurende een uur 2 keer airco gevoeld dat was gedurende 5 min en de airco stond op 18 graden. Ik ga maandag eens horen bij de aircoverdeler
groeten
dirk
16 jaar
probleem gevonden het was het klepje van de vacuumpomp dat naar de kachelbediening gaat.
groeten
dirk
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler LeBaron of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar