Iemand een idee of dit normaal is lijkt mij niet en waar zou het aan kunnen liggen. Heb ook steeds de melding P1337 . Bobines en bougies allemaal al vervangen. Rijdt nog steeds heel goed. Motorstoringslampje is terug gekomen op de snelweg toen ik 97 reed. Hij is deze keer niet in gecontroleerde noodloop gegaan . Waarschijnlijk omdat ik op de snelweg zat en niet binnen de bebouwde kom.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ik zie de link tussen de foto en de p1337 niet. de storing kan worden veroorzaakt door motorvervuiling(korte stukjes en lichte belasting). er kan een injector een probleem hebben, de motor kan versleten zijn (olieverbruik). dit laatste komt helaas nogal eens voor. systeem voor variabele kleplichthoogte kan zijn ingesleten. kortom diagnose stellen en al dan niet repareren.
Bedankt voor je reactie . Slechte contacten kunnen ook spookstoringen geven denk ik dan. Radio die gaat spelen terwijl je uitstapt ruitenwissers heel snel op en neer en weer uit en al een keer sleutelbaterij leeg dus ze komen en gaan. Die zijn ook niet meer terug gekomen.Toevallig volgende week ben ik eindelijk aan de beurt dan gaat de motor open en kijken ze naar de kleplichthoogte. Olieverbruik na het laten maken van mijn kleppendekselpakking is minimaal. Dat is 3 weken geleden gedaan. Injector reiniger heb ik nu voor de 2e keer in mijn benzine gedaan. Hoe kunnen mijn zekeringen er zo uit komen te zien dat vraag ik mij wel af ?
2 jaar
Vocht, overgangsweerstand en ze er uit trekken als ze onder spanning staan.
Duidelijk dank je wel voor je reactie kaleido 1.
2 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën DS4 of stel zelf een nieuwe vraag.
2 jaar