Hallo,
De V-snaar piept, van mijn dochter haar Trevis, ik zij ah die spannen we wel even.
Nu heb ik alleen ervaring met met vsnaren in auto;s waar je gewoon bij alles kan komen en de vsnaar aan de voorkant zit, nooit aan gedacht dat bij die kleine japanse auto's het blok dwarszit en de vsnaar dus aan de zijkant.
Kwam er ook al achter dat het een multisnaar is ipv een v snaar maar dat mag de pret niet drukken.
Wat wel een showstopper is, hoe kom ik in hemelsnaam bij de dynamo ? zie dat ding haast niet zitten.
Was het maar de snaar van de airco pomp, die is relatief makkelijk bereikbaar
Voor dat ik aan de klus begin, heeft er iemand tips om deze mulisnaar vervanging uit te voeren?
groeten,
Ferry
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Tja het is eigenlijk niet veel anders als een v snaar vervangen , de ruimte is niet overdadig , weg halen wat echt in de weg zit , verder veel geduld .
Ik lees bij een multi snaar iets over spanrollen, waar zitten die bij de trevis ?
3 jaar
Ligt er aan of je snaar gespannen wordt met een automatische spanrol of dat je hem spant met de dynamo , als je een automatische spanner hebt zit hij in de snaarloop , je kunt de snaar eens flink indrukken de rol die dan beweegt is de spanrol , deze moet dan tegen de veerspanning in ontspannen worden , gaat zwaar en dan met een pen 5/6 mm blokkeren dat hij blijft staan , dus ondanks de geringe ruimte kijken wat je hebt , spiegeltje doet wonderen.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Daihatsu Trevis of stel zelf een nieuwe vraag.
3 jaar