De "stuurmodule" voor de verlichting zit in de TIPM (totally integrated power module),
de TIPM is 1 geheel met de zekeringenkast onder de motorkap,
Heb je de TIPM al gereset of laten resetten ?
(zoals eerder vermeld in je vorige topic over het dimlicht probleem),
Dimlamp is niet "toevallig" kapot ?
Heb je gemeten of je spanning en massa hebt op de stekker van het dimlicht en
de stekker aansluiting gecontroleerd op oxidatie, slecht contact, draadbreuk ?
De "stuurmodule" voor de verlichting zit in de TIPM (totally integrated power module),
de TIPM is 1 geheel met de zekeringenkast onder de motorkap,
Heb je de TIPM al gereset of laten resetten ?
(zoals eerder vermeld in je vorige topic over het dimlicht probleem),
Dimlamp is niet "toevallig" kapot ?
Heb je gemeten of je spanning en massa hebt op de stekker van het dimlicht en
de stekker aansluiting gecontroleerd op oxidatie, slecht contact, draadbreuk ?
1 jaar