hoi,
ik heb bij mijn tipo een motor swap gedaan...nu alles werkt de motor draait mooi rond.maar bij verder onderzoek heb ik geen stroom meer op mijn brandstofpomp.heb alle zekeringen nagekeken,heb de relais vervangen.maar hij wil niet aanslaan als ik het contact aanzet.rechtstreeks verbonden met batterij en de pomp draait.dus aan de pomp ligt het niet...het rare is,dat als ik de kabels volg naar de zekeringkast en ze daar meet dat ik 2 keer massa heb lopen naar de brandstofpomp.ik weet noet echt meer waar ik moet zoeken...ik sta verslagen.
mvg.
mauro
Geplaatst door maurotipo , lid sinds 3 jaar geleden
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat ZX of stel zelf een nieuwe vraag.
Met een groots assortiment in de beste auto-onderdelen, aanbiedingen en merken vind je altijd een optimale mix tussen A-merken en aanbiedingen. Voor iedere automobilist weet Carpardoo de juiste auto onderdelen of auto-accessoires te vinden.
5 Reacties
oldford PRO, 3 jaar geleden
En wat gebeurt er als je de brandstofpomp extern van 12 volt voorziet en de motor start?
Slaat deze dan aan?
peterhoogeveen, 3 jaar geleden
Waarschijnlijk draadbreuk. Je meet 2 x massa omdat je 'door' de pompmotor meet. Kabelboom volgen vanaf zekeringkast naar pomp.
maurotipo, 3 jaar geleden
als ik hem rechtstreeks aansluit werkt hij.het rare is dat hij heeft gewerkt...toen hoorde ik plots een knets en toen was het gedaan.
skilcom, 3 jaar geleden
Ooit voorgehad met een Panda 4X4... was een kabelbreuk, en vermits de hele kabelboom vernieuwen geen optie was, de connectie in het aftakdoosje onder de motorkap losgemaakt, en twee nieuwe kabels getrokken van de pomp naar het aftakdoosje... probleem opgelost...
peterhoogeveen, 3 jaar geleden
Aangezien het probleem is ontstaan na motorwissel zal in de motorruimte waarschijnlijk de draad gebroken zijn met de motorwissel. Maar zoals Skilcom aangeeft je kan ook de hele draad vervangen.