Wij hebben hier een Fiat staan zoals in de titel. Dit voertuig heeft een aanrijding gehad midden op de neus.
Na het repareren trok het voertuig niet meer. We hebben EGR klep en luchtmassa meter vervangen, het is nu beter maar in lage toeren (onder 3000) trekt het voertuig nog steeds niet.
Iemand een idee?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
weet niet of er in dit type een druksensor zit maar als dit wel het geval is dan
zal ik die eens nakijken.Deze willen weleens vervuild raken.deze zit meestal
in het inlaatspruitstuk achter op
Zijn jullie domweg aan het vervangen gegaan of ook foutcode/meetwaarden gelezen?? Hier moet toch wat uit komen..
Wij komen er met de TEXA Axone niet in alleen als 1.9 JTD maar dan kloppen de waardes niet.
Het heeft te maken met de turbodruk. Maar hoe en wat ?
Heb je het slangetje dat naar de waste gate gaat al eens gecontroleerd, en er eventueel vacuum opgezet dan kun je zien of deze werkt.
vacuum wordt elect. geregeld , misschien is de klep stuk ?
Suc6.
Een beetje laat, maar controleer het slakkenhuis van de turbo, 99% kans dat ie door de frontschade verdraaid is.
Je kunt hem wel terugdraaien maar alleen ter bevestiging, vervang de turbo uiteindelijk wel.
Probleem is opgelost, nadat we de EGR klep vervangen hebben was het nog niet goed, uiteindelijk hebben we de turbo gedemonteerd en wat bleek: de beugek van de waste gate was verbogen, deze rechtgemaakt en verstevigd.
hopelijk heeft iemand hier in de toekomst iets aan.
groetjes
Remy Loo
hoef je niet te verstevigen, komt door de aanrijding hé. Heb het ook al eens mee gemaakt.
Dus slecht trekken na een ongeval van voor = Turbo nazien
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Doblo of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar