Auto loopt bij stationair tussen 800-1900 toeren wisselend op en af .uitlezen geen melding rijdt voor de rest goed.wie weet iets ?
Kan een drukconvector sensor veroorzaken onregelmatig stationair.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat 500 of stel zelf een nieuwe vraag.