je moet bouten monteren.
en m8 bout in de nokkenas poelie.
twee in de brandstofpomp en in het vliegwiel boven de startmotor daar zit het gat om in het vliegwiel de bout teschuiven is wel lastig er is een speciaal stukje gereedschap voor maar anders haal je de startmotor maar weg.
als deze erin zitten kan de riem zonder problemen gedemonteerd worden de nieuwe erop spannen en pennen eruit en 2 maal rond draaien en de pennen er weer in zetten.
past dat dan staat het goed.
je moet bouten monteren.
en m8 bout in de nokkenas poelie.
twee in de brandstofpomp en in het vliegwiel boven de startmotor daar zit het gat om in het vliegwiel de bout teschuiven is wel lastig er is een speciaal stukje gereedschap voor maar anders haal je de startmotor maar weg.
als deze erin zitten kan de riem zonder problemen gedemonteerd worden de nieuwe erop spannen en pennen eruit en 2 maal rond draaien en de pennen er weer in zetten.
past dat dan staat het goed.
groetjes jan.
11 jaar