Zeer extreme schuine stand achterwielen ( open stand ) ,
met als gevolg snelle slijtage binnenzijde banden . Reeds nieuwe onderste draagarmen L-R geplaatst ( foto 2 ) en via de exentrische regel moer/rondel op maximum geometrie afgesteld . Maar toch blijven de wielen schuin staan ( foto 1 ) .
Is er een mogelijkheid dat het subframe lam is of de rubberen bussen niet meer voldoende stijf zijn ?
Als je de auto optilt dmv een krik en dan terug laat zaken staan de wielen wel mooi recht , maar rij je er terug mee gaan de wielen terug open
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Achterveren niet gebroken of doorgezakt,excentrische bout dient voor de uitlijnafstelling.
De veren zijn idd nog beiden compleet , ook niet gescheurd of gebroken
De exentrische bouten zijn idd al op maximum afgesteld , want wielen ( zeker rechts ) stonden eerst nog veel schuiner ...
2 jaar
Afstelling gedaan door uitlijnspecialist of zelf ?
Laat anders de auto eens professioneel uitlijnen als het mis is krijg je ook antwoord op wat er mis is.
Zijn bij vervanging wel de juiste draagarmen gemonteerd?
2 jaar
Nog altijd niet opgelost
- Zijn juiste originele draagarmen ( even groot/lang )
- Uitlijning door specialist gedaan
Zou de achterbrug kunnen vervormen/doorzakken door ouderdom ( metaalmoeiheid ) ?
2 jaar
Als er iets doorgezakt of krom is komt dit onmiddellijk bij een 4 punts uitlijning er uit , dus de vraag ? Waren alle waarden op het uitlijn rapport groen dus binnen tolerantie ?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Kuga of stel zelf een nieuwe vraag.
2 jaar