Klant had klacht op vakantie dat auto niet meer trok, nu terug thuis ging hij in nood loop. ik haal fout code ivm "Egr doorstroming te laag" uit wagen, echter auto rijdt weer prima, Ik heb klant weer laten vertrekken tot probleem terugkomt. Ook tijdens testrit blijft parameter "egr duty cycle" op 0.00% staan wat ik raar vindt. Maar dit was hiervoor ook al. Want wagen heeft 2 maanden geleden een nieuw dichtingen gekregen onder verstuiver, ook zijn verstuivers toen getest geweest.
Ik denk dat ik het moet gaan zoeken in richting van elektro klep en vacuüm.
Heeft hier iemand enige ervaring mee of ideeën over?
alvast bedankt,
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
In het buitenland geweest en een ander soortig diesel getankt ?
Na het tanken pas voordoen van de problemen
daarna weer naar huis toe op dezelfde tank en bij een vrijwel lege tank voordoen noodloop ?
Tot nu toe rijdt klant probleemloos rond, heb alleen reiniging middel in tank gedaan en fouten gewist. Als het zich nog moet voordoen ga ik egr klep reinigen en vacuüm klep controleren
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Marea of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar