Hallo ik zit weer met een volgend probleem,als ik s'morgens weg rij houd de motor in,een maal gas te hebben gegeven is er niks meer aande hand,ik rij 20 km naar mijn werk ondertussen een paar keer inhouden bij het optrekken,en als de motor een half uur stil heeft gestaan,en weer gestart wordt houd die weer even in en het toerental is dan minimaal tegen het afslaan,weer eenmaal gas te hebben gegeven,gaat het weer een langere tijd goed,maar de laatste tijd gebeurd het steeds meer,nu heb ik gezocht door het forum,maar kon niet echt iets vinden wat er op lijkt.want de mijne slaat niet af,hij houd alleen maar in.dus denk ik niet dat het aan de zekeringen kast ligt.wie kan mij nog voor zondag helpen want ik wil het toch wel deze weekend opgelost hebben.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Je moet eens je een ohmmeter op de bougiekabels zetten en dan aan bougiekabel trekken
Als de weerstand dan oneindig wordt is die kabel stuk.
Als je bougiekabels slecht zijn komt dat het eerste voor de dag als er vermogen wordt gevraagt met het optrekken gr Bas
Ja dat weet ik maar de kabels zien er toch goed uit,maar dat wil absoluut niks zeggen,dadelijk ga ik naar mijn garage en ga het een en ander doormeten lambda kan het ook zijn maarja het kan van alles zijn dus ja ik eerst meten en proberen uit te lezen.
18 jaar
Vandaag alle gegevens en waardes bij de hand,alles door gemeten,kwam tot de conklussie dat alles oke was,wat ik wel heb gedaan is de bougie kabels schoon gemaakt,de bougie's zijn ook eigelijk aan vervanging toe al hoewel de electrode niks heeft geleden zie ik toch een bruin/zwarte rand om het keramiek,verder heb ik het gas klep huis los gehad en heel goed schoon gemaakt,dat was wel nodig en het stappen motortje heb ik een uur in de remreiniger gezet zodat alles los begon te weken,alles op gebouwd,en hij draaide inderdaad veel beter dan voor heen,toen ik naar huis reed heb ik niks meer van het inhouden gemerkt,ik hoop dat het zo blijft.uitlezen ging niet om dat ik geen ledtje had daar ga ik deze week achterheen,en probeer hem dan uit te lezen.
18 jaar
Mensen het heeft niks geholpen,gisteren weer het zelfde aan de hand,het is net alsof die verzuipt,ik denk dat electrisch storingen zijn uit gesloten of het moet een af en toe storing zijn,maar dat geloof ik niet wat kan ik nog meer meten o.a brandstof druk kan ik nog ergens anders naar kijken.
18 jaar
Ik heb het brandstof,,, pomp loopt niet,vandaag auto naar de garage gesleept,en geluisterd of de pomp draaid,dus niet,zekeringen kast bekeken,niks mis mee,relais van brandstof pomp is goed maar de pomp draaid niet toen heb ik de pomp rechtstreeks verbonden met met een accu lader het resultaat dat de pomp niet kapot is,morgen ga ik dus de kabelbreuk zoeken vanaf het relais naar de brandstof pomp de veiligheids schakelaar is ook goed heb ik door gemeten.en ga ik alle aardes in de auto bekijken.laat het wel weten.
18 jaar
fort escort 1.8 16-v b.j 1993 vandaag alles controleerd,alles was inordewat de aardes betreft,heb toen een nieuwe draad gerokken van het brandstof relais van nummer 78 naar de brandstofpomp en de pomp draaide,maar een andere relais met het nummer R17 op de zekering kast blijft in geschakeld ook zonder contact en word gloeiend heet,wie kan mij zeggen waar die voor dient hij is geel van kleur.ook als ik de nieuwe draad aansluit draait de pomp konstant,terwijl die moet uitgaan als het contact een paar seconden aan is,en als ik begin te starten moet de pomp weer gaan draaien.Dat doet die nu dus niet.ligt het dan toch aan de zekering kast.
18 jaar
vandaag info verzameld,het kan geen kwaad dat de pomp constant draaid,dus heb ik gewoon een nieuwe draad getrokken,en rijden maar.
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford 0 of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar