Na de koude start is het stationair toerental zo hoog dat je zonder gasgeven door de bocht gaat. Ook bij stoppen met ingetrapte koppeling loopt het toerental op tot ongeveer 3000 toeren per minuut.
Kent iemand dit probleem?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Even een vraagje is dit een benzine of een dieselmotor want als het een benzine is kan het weel eens aan het stationaircontact van de gasklep liggen maar 3000 t/min is echt wel vrij hoog.
zo is het:de restspanning wegnemen (in de computer) door een vage vorm van sluiting. werking van het resetten is hierbij niet belangrijk, het resultaat daarintegen wel, de storing is namelijk gegarandeerd weg...
22 jaar
wanneer je een paar keer de gasklep met de hand los trekt en met een klap dicht laat vallen, wil het soms opgelost zijn, anders gewoon gasklephuis (rand van de gasklep) en toerregelklep goed reinigen met carb cleaner... mocht het nog niet over zijn,
- pool accu los halen en vervolgens de verlichting schakelaar aan zetten en weer uit...
Denk bij deze vorm van resetten aan de radiocode
22 jaar
wat is de clou van de verlichtingschakelaar aan en uit zetten?
word dit voorgeschreven door ford ?
mocht er nog een rest-spanning aanwezig zijn (denk aan radio, versterker, en alles met condensatoren) kun je dit weghalen door simpelweg even bij losgenomen accupool een verbruiker in te schakelen. dan weet je gewoonweg zeker dat het hele systeem spanningsloos is. en alle data is dan gewist als deze uiteraard geen continu-storingsgeheugen hebben. een mooi voorbeeld is dus de verlichting inschakelen.
duidelijk genoeg hoop ik
okee,
bij het resetten d.m.v een los genomen accupool verbind ik deze gewoon met de andere pool zodat opgeslagen spanningen kunnen ontladen.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Focus of stel zelf een nieuwe vraag.
22 jaar