Ik heb de volgende vraag.
Ik heb nu de remschoenen van een ford KA vervangen, nu vraag ik me af of ik de grote kroonmoer ook moet vervangen aangezien deze geen splitpen of andere borgfunctie heeft.
hoe borgt deze moer? er zit een kapje over de moer met de ring er aan vast...hoe werkt dit?
Ik heb het nu gewoon weer netjes in elkaar gezet, lager afgesteld net als ik vroeger deed met losse splitpen.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
op een bedrijf wordt vaak de moer ook vv
dit ivm borgen door de moer in de schroefdraad te slaan
http://www.twthieme.nl/AR%20Manual%20Rem...
wanneer je een normale moer hebt waar een kap over de moer gaat en deze zet je vast met een splitpen
dan wordt het niet vv
http://admin.wat-communicatie.nl/foto/lu...
deze maar dan heb je ook als normale moer waar je het betreffende plaatje overheen zet om te kunnen borgen
vv is puur alleen voor de borging te krijgen
denk dat je punt 2 hebt
maar dat je het ene plaatje mist waar je de moer mee borgt
advies deze te halen op de sloop en tussen zetten
momenteel kan er niks gebeuren maar de moer kan wel losdraaien. nog nooit gezien ook niet zonder borging. maar je weet nooit
Moer bestaat uit allemaal losse plaatjes, moer is zelfborgend en hoeft niet vv te worden
precies Postie zo een is het, heb hem nu met een luchtsleutel heel vast gezet aangezien mijn momentsleutel maar tot 175 Nm gaat.
Is dat voldoende?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Ka of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar