volgens mij zit er geen kachelkraan op maar een lucht regel klep.
kijk eerst eens of de kachelslangen wel warm worden.
kan best een verstopte kachel radiateur zijn,of een luchtbel.
moet dan weten verlies je koelvloeistof,wordt ie warmer als anders of juist kouder.
volgens mij zit er geen kachelkraan op maar een lucht regel klep.
kijk eerst eens of de kachelslangen wel warm worden.
kan best een verstopte kachel radiateur zijn,of een luchtbel.
moet dan weten verlies je koelvloeistof,wordt ie warmer als anders of juist kouder.
19 jaar