vlak voor de 6000 toeren slaat de toerenbegrenzer er in terwijl je normaal pas bij 6000 toeren de volledige pk's hebt, wat kan het probleem zijn?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
weet je zeker dat het de toerenbegrenzer is?
of krijgt de motor te weinig brandstof bij deze toeren?
het deze storing gehad bij vw golf met imitatie brandstoffilter
heb jij een d15b2 of een d15z1 motor ????????
Groeten Marcel
d15b7 motor van een coupe
volgens mij is de koelvloeistoftemp. sensor ook nie helemaal lekker maar dan loopt ie stationeer toch niet zo lekker?
d15b7 geeft 100pk( 74Kw) bij 5900 toeren, dus dat dan de toerenbegrenzer inslaat kan als normaal worden beschouwd.
Groeten Marcel
even voor de duidelijkheid, over vlak voor 6000 toeren praat ik over soms bij 5000 en soms bij 5500 en er tussenin dus zeg het maar
dus het is niet eens op een vast punt, hmmmmm, dan denk ik dat je een serieus probleem hebt met je brandstofaanvoer, filtertjes niet verstopt, pomp misschien net tever versleten ( lekverlies), in die ringting zou ik dan gaan denken.
Groeten Marcel
Bekijk het oliepeil eens. Te weinig olie zorgt voor een eerder inslaande begrenzer, dit is vast het probleem.
Dat is alleen bij de (i-) VTEC motoren. En volgens mij is dit geen VTEC-motor?
16 jaar
Excuus, gaat hier inderdaad om een non VTEC D blok.
Grote kans dat het in de brandstof toevoer zit in dat geval, ook raadzaam naar de luchttoevoer te kijken, bougiekabels af te speuren naar gebreken misschien.
klepspeling??
reageert ie ook op
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda Civic of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar