Hallo forumleden,
waarschijnlijk is deze vraag al meerdere keren gesteld maar lees toch even!!
Heb 'n Crx met pendelend toerental, zo ineens hoger lopen 2500/3000toeren daarna weer rond de 1000 t/m
al een paar forums nagelopen , heb vaccuumslangetjes gecontroleerd allemaal heel.
heb in de grote ronde stekker gemeten op weerstand. moet tussen de 200 en 400 ohm liggen klopt allemaal was 335 ohm. daarna bij de stekker van de temp zelf gemeten er moest 5 volt op staan, klopt het was 4,99v dus dat was ook prima. daarna de EACV klep losgemaakt, doorgemeten op weerstand en gereinigd, bedrading controle maar het heeft allemaal niets geholpen.. iemand misschien nog 'n idee?
hopelijk kan iemand erbij helpen
alvast bedankt!!
gr Niek
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
klinkt als valse lucht. kun je evt testen door tijdens het draaien remmenreiniger op het inlaatspruitstuk te spuiten. stijgt het toerental dan (brandbaar) dan heb je zeker last van valse lucht zoals een gescheurde spruitstukpakking of spruitstuk, uitgedroogde vacuumslang of iets dergelijks.
Vaak liggen dit soort problemen meer voor de hand dan je zelf denkt.
Succes!
Volg deze handleiding en 100% gegarandeerd dat het probleem verholpen is.
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda CRX of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar