👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
inhouden bij constante snelheid op lpg en op benzine.
co is stationair goed maar bij 2000tpm schiet het co omhoog en hikt de motor op lpg en benzine.
fout code is verbrandings probleem cilinder 4.
lambdasonde meet stationair goed maar op toeren blijft deze tussen de 0.2 en 0.3 volt veel te rijk mengsel.
dus het mengsel word niet armer gezet hoe kan dit nou.
inlaatbuis onderdruksensor meet goed.
gaskleppositie sensor is nieuw.
wat ik vreemd vind is dat de luchtmassameter 1.4 volt geeft bij stationair draaiende motor is dit niet te hoog.
ik twijfel over de lambda sonde en luchtmassameter.
wie kan mij helpen.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hallo Laurens. We hebben zelf al vaak gezien dat de eerste kat stuk ging en alles voor de tweede kat ging zitten.
Ook de bobine van deze 2.4 gaan vaak stuk. wissel de twee even om en kijk of het probleem nog op 4 zit.
gr harry
probleem gevonden, cilinder 4 heb compressie verlies,ik denk een verbrande klep. ga de kop er morgen demonteren.
harry bedankt voor het mee denken.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Kia Sorento of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar