De distributieriem is geknapt, wat op zich niet desastreus zou zijn omdat dit een non interferentiemotor is(?)
Nu wil ik ook de klepspeling meten, dus dan mag ik ook gewoon de losse nokkenassen verdraaien toch?
In het wph staat dat de inlaat nokkenas niet vrij mag kunnen draaien ten opzichte van het tandriem wiel, maar daar zit in rotatie richting wel een duidelijk voelbare speling op. Zou dit een probleem zijn? Motor hing niet echt fel aan het gas dus ik ga wel de o ringen van de vvt plunjer vernieuwen.
Geplaatst door Rik5 , lid sinds 10 maanden geleden
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda MX-5 of stel zelf een nieuwe vraag.
Met een groots assortiment in de beste auto-onderdelen, aanbiedingen en merken vind je altijd een optimale mix tussen A-merken en aanbiedingen. Voor iedere automobilist weet Carpardoo de juiste auto onderdelen of auto-accessoires te vinden.
0 Reacties