Hallo,
Weet er iemand op hoeveel Nm ik de bevestigingsbouten om de injectoren vast te houden moet aantrekken.
Ik heb me laten wijsmaken op 7 Nm + 2x 90 graden.
Is dit juist?
Alvast bedankt,
Dirk vn
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz V-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
7Nm + 1x 90 graden.
mvg,
Hans.
18 jaar