ik heb een probleem met een ml 270 cdi uit 2003,
auto gaat niet boven de 3000 toeren
het lampje van de koelvloeistofreservoir blijft branden
foutcodes: p1636
p0100
p1470
p1189
p1403
lmmeter vervangen en p0100is gewist de rest is niet te wissen!
geen lekkage in de vacuum egr is schoon
turbo slangen heel inlaat spruitstuk heel
als ik het gas helemaal intrap en gelijkertijd de foutcodes wis komtie wel aan zijn toeren
heel kort en dan houd het meteen weer op
wie kan me helpen??
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
koelventilator compleet vervangen
Bij de accu plus zit een wit zekeringsblokje kijk daar eerst even naar voor je de ventilator vv. Dit is de plus van de vin.
probleem opgelost
koelelement vervangen
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz M-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar