Ik heb soms een probleem dat de auto met een koude start niet wil aanslaan.Heel apart,het kan zo dagen goed gaan en dan is er een dag tussen dat hij net wil aanslaan,maar tevergeefs.Dan moet je echt wel 6 a 7 keer starten.Ik heb er al een nieuwe accu in gedaan.Was vorige week zaterdag ook en de rest van de week tot vandaag deed hij dat weer.Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
kunnen 2 dingen zijn. eerst kijken of bij de doorzichtige branstofleidingen de brandstof terugzakt als je de motor uitzet. dan verschijnen er luchtbellen. zo ja alle rubbers op de plastic leidingen vervangen. zo niet, waarschijnlijk te hoge lek in je verstuivers. deze even laten testen bij de dealer
oke ik ga het gelijk checken, thanks
18 jaar
ik heb gekeken, als ik de auto uitzet zie ik een lucht bel komen aan de rechterkant van het dieselfilterhuis,dus de inkomende slang.Ik heb er dit weekend al weer 2 keer last van gehad heel heel slecht willen starten.
18 jaar
dan kan je het beste de rubbere ringentjes vervangen die aan de leiding zitten, of de hele leidingen vernieuwen, als ze oud zijn willen ze weleens breken. dan moet je de leidingen pakken van het filter naar de pomp en van de hogedruk rail naar de pomp (dat is de retour) dan moet het over zijn
als een verstuiver lek is kan dat gemaakt worden of moet er een nieuwe in?
18 jaar
lekkage langs de verstuiver?gewoon repareren.
oke,maar ik heb gister het rechter slangetje met koppeling vervangen.Dat is de ingaan de kant van het dieselfilter.Maar als ik de auto uit zet dan trekt de diesel nog terug.Maar dat is wel aan de rechterkant van het dieselfilter.Naar mijn mening is hij dan ook ergens aan de rechterkant lek en niet aan de linker kant,die naar de commerail pomp gaat.Dan zou daar de diesel toch ook wegtrekken?Of heb ik dat verkeerd?zou kunnen natuurlijk.Ik heb trouwens ook het rubber vervangen van het diesel filterhuis.
18 jaar
het beste kan je gewoon alle plastic leidingen vervangen. ook die van de rail naar de pomp gaat, als er 1 rubber niet goed afdicht kan hij al slecht starten, lekkage langs de verstuiver kan je gewwon repareren, heeft de verstuiver inwendige lekkage dan moet er waarschijnlijk een nieuwe in. dit moet je ff bij de dealer laten controleren
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar