Wie kan mij helpen soms geeft hij de fout code p1187 raildrukmonitor en p0190 raildruksensor b4/6.
Als ik rij en hij houd in blijft de raildruk wel consant.
Bij veel optrekken/afremmen of cotinu 50 rijden in de derdeversneling slaat de motor soms af.
50 km/u in de vierde versneling heb je geen last.
Verstuivers zijn getest en vervangen,brandstoffilter vern, rubberringen van regelklep rail vervangen.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Waar je nog ff naar kan kijken is of je lucht bellen ziet in je brandstof terhoogte van je brandstoffilter als dit het geval is heb je ergens een lekje zitten in je leidingen of een aansluitting die niet goed dicht zit.Heel vaak is het een O-ring op je filter
Gr Dirk
Waarschijnlijk is het probleem opgelost. Er loopt een draadbundel rechts bij het schutbord naar de motor, deze lag op de vacuümpomp te trillen en was doorgesleten .
Van een groen/rose draadje was de kern blootgelegd en dit is de signaaldraad van de druksensor.
Groeten Jurjen
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Vito of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar