Beste Leden,
Als eerste stel ik me hierbij voor: Mijn naam is Jeetin en ben woonachtig in Den Haag.
Hierbij een overzicht van auto's die ik in de loop der jaren gehad heb:
1e oldtimer: BMW 520i (italiaanse import) van het b.j. 1973
2e oldtimer: een Mercedes 380 SLC uit 1973 (als ik me niet vergis)
3e oldtimer: een Mercedes 300D Autom. uit 1979 (deze heb ik totaal laten restaureren)
huidige oldtimer: een Mercedes 200D uit 1981
Met mijn 200D heb ik het volgende probleem:
Na het rijden van een aantal k.m.'s begint hij in te houden en slaat hij af, na een kleine 20 minuten en flink doorstarten doet hij het wel weer. Dan rijdt hij weer en herhaald het probleem zich.
Recentelijk vervangen:
Luchtfilter
Brandstoffilter
Brandstof slang filter
In 1 jaar heb ik 2x DieselCleaner toegevoegd in de tank.
Ik heb zelf al geprobeerd erachter te komen via deze site, maar heb nog niet echt het antwoord gevonden.
Ik las iets over O-ringetjes?? vervangen waar zitten die?
Ik zie wel luchtbelletjes in het doorzichtige brandstof slangetje bij het brandstoffilter, is dit normaal?
De A.N.W.B. gist tussen valse lucht of het niet verkrijgen van voldoende brandstof.
Wie kan mij verlossen van dit probleem?
Commerciële berichten is niet toegestaan.
Alvast bedankt voor u medewerking!
M.v.gr.
Jeetin
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
vervang de filter in de tank en het probleem zal opgelost zijn . suc6
klopt filter in tank eruithalen en schoonblazen ,dit is eem metalen filter dat je kan reinigen
Vervang de ring van de banjo-bout, van het brandstof-filter eens door een hydroring, dit is een ring waar aan de binnenzijde rubber zit, Was vroeger bij MB op voorraad.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 200 of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar