NA ENKELE CONTROLE`S TE HEBBEN UITGEVOERD,EN DE TANKVLOTTERMETERS TE HEBBEN GEDEMONTEERD BLIJKT DAT DE LINKER GEDEELTE VAN TANK LEEG IS EN DE RECHTS NOG HALF VOL IS.
MET DE VRAAG AAN DE KLANT IS DIT VAKER VOORGEKOMEN IS ZIJN ANTWOORD, DAT HEM OPVIEL MET EEN HALF VOLLE TANK EN MET DE VOLLE TANK DE AUTO WEG ZETTE DAT HIJ S`MORGEN WEL STARTE.
WE HEBBEN DEZE TANKVLOTTERMETERS VERVANGEN ZOWEL LINKS ALS RECHTS EN HET PROBLEEM WAS OPGELOST.
IN DEZE METERS ZIT EEN PLAATJE VERWERKT BOVEN IN DAT SPONTAAN LOS LAAT EN DAN ZAKT DE BRANDSTOF TERUG NAAR DE TANK.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Uit ervaring weet ik dat het probleem soms veroorzaakt
wordt door het slecht functioneren van het voorverwarmingshuis van de brandstof.
Zelfde probleem gehad met C250 TD van 96,werkelijk alles gedaan maar toch de Brandstofpomp kapot,maar ja 285.000 km,wel de lucas/epic weer....
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
21 jaar