geachte lezers,
Heb hier een merc staan waar telkens het lampje van de koelvl gaat branden,hebben een nieuwe zender in de koeller geplaat maar het lampje is na een paar dagen weer aan,wat me nu opviel is het volgende,motor is warm,ik draai de dop van de koeller los,de druk ontsnapt,nu draai ik de zender boven in de koeller los en daar staat druk op,ook staat er vloeistof in het gaatje,volgens mij behoort deze droog te staan en mag hier geen druk op staan,klop mijn verhaal en is nu de koeler overleden.
Gr Hans l
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Sensor van ruitensproeierreservoir vervangen en het probleem is opgelost.
Dat laatste lijkt raar, maar is bijna zeker inderdaad de oplossing. Een kapotte ruitensproeiersensor laat in deze bouwjaren het koelvloeistof lampje aan gaan.
Axel
17 jaar
Hoi Heb je een dop bovenop de radiateur of auto met airco (dop op een reservoir).
Bij de eerste hoort het gat droog te zijn van de voeler en je moet de radiateur koud goed afvullen of
de auto wat meer achterover zetten(even met de voorwielen op de brug) en alsnog goed afvullen.
Gasper,heb een dop boven op radiator,en gat staat koelvloeistof in.
Gr Hans l
Dan is je radiateur inderdaad overleden. Bij de nieuwe ontluchten zoals omschreven. Groetjes
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar