close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mercedes-Benz C-Klasse: radiator

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Benzine

geachte lezers,

Heb hier een merc staan waar telkens het lampje van de koelvl gaat branden,hebben een nieuwe zender in de koeller geplaat maar het lampje is na een paar dagen weer aan,wat me nu opviel is het volgende,motor is warm,ik draai de dop van de koeller los,de druk ontsnapt,nu draai ik de zender boven in de koeller los en daar staat druk op,ook staat er vloeistof in het gaatje,volgens mij behoort deze droog te staan en mag hier geen druk op staan,klop mijn verhaal en is nu de koeler overleden.

Gr Hans l

Geplaatst door

Hans4045 (0)
badge

al 21 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Sensor van ruitensproeierreservoir vervangen en het probleem is opgelost.

DDT 0
badge

17 jaar

Dat laatste lijkt raar, maar is bijna zeker inderdaad de oplossing. Een kapotte ruitensproeiersensor laat in deze bouwjaren het koelvloeistof lampje aan gaan.

Axel

axelsh 0

17 jaar

Hoi Heb je een dop bovenop de radiateur of auto met airco (dop op een reservoir).
Bij de eerste hoort het gat droog te zijn van de voeler en je moet de radiateur koud goed afvullen of
de auto wat meer achterover zetten(even met de voorwielen op de brug) en alsnog goed afvullen.

casper44 0
badge

17 jaar

Gasper,heb een dop boven op radiator,en gat staat koelvloeistof in.

Gr Hans l

Hans4045 0
badge

17 jaar

Dan is je radiateur inderdaad overleden. Bij de nieuwe ontluchten zoals omschreven. Groetjes

casper44 0
badge

17 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.