3 weken geleden brand-stoffilter verwisseld.
nu wil hij niet meer starten in eens .
met door starten wil hij wel even maar slaat gelijk weer af.
heb voor de filter los gedraaid en komt geen diesel.
help a.u.b
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
thnx voor snelle re.
de leiding loopt van het filter gelijk [bestuurders kant] naar de ijzerenleiding. er zit geen voor filter [denk ik].
het filter is van het merk @MAN
drie weken geleden had ik de filter vervangen, heeft dier weken gewoon gelopen ,nu doet hij het plost niet meer .
hoe moet je ontluchten?
Wel een merkfilter gebruikt?Er zit ook nog een voorfilter in de leiding[onder luchtfilter]ook vervangen...
Ze hebben allemaal een voorfilter,klein plastic ding,ver voor t gewone brandstoffilter.....Ontluchten?Net zolang doorstarten tot ie loopt,kan niet anders.Al onder luchtfilter gekeken?
ja maar de lucht filter zit rechts[bijrijder] en de toevoer leiding gaat links gelijk naar onder de auto.
heb hele accu al leeg gestart[plank gas] elke er doet hij even brrr maar verder niks.
onder lucht filter echt niks kunnen ontdekken
bij een C klasse zit geen voorfilter.jullie bedoelen een 190 d waar een voorfilter onder het luchtfilterhuis zit.je moet eens kijken naar de leidingen op de pomp. deze O-ringen kunnen soms niet goed afdichten waardoor men lucht trekt.als men lang genoeg start ontlucht dit vanzelf.een zwak punt is ook de lucas roterende pomp.hier zijn ook geregeld problemen mee .
veel succes
waar zit de @lucas pomp?
ik beloof een taart voor de oplosing[laat ik bezorgen]
voor wat hoort wat he
Klopt MB sterretje!De C200 is echter nog de oude 190D motor met lijnpomp.De 220 inderdaad de vervl.Lucas/Epic....Gelijk heb je met afdichtrubbers vooral die van brandstoffilterhuis.PS,auto stinkt niet ?
heu nee, ik zie wel wat diesel bij de leiding boven op het filter huis,[zwart plastic,links op filterhuis,platte ring aan sluiting,niet de twee die de pomp lopen, ik zien ook klein beetje diesel bij een verstuiver
Toch maar retourleidingen vernieuwen en zeker lekkage rep aan t huis!Ben benieuwd,gr
oke dat ga ik morgen gelijk doen retour leiding vernieuwe,O ringen,en het slangetje wat lekt op verstuiver dichten .
vriendelijk bedankt al vast jongens.
ik hou jullie op de hoogte morgen en hoop dan te kunnen melden dat ik jullie een taart laat bezorgen.
Is waarschijnlijk de mazoutpomp zelf gaan regelmatig stuk , regeling in de pomp.Als de stekker kort bij de pomp zit is het een fase 1 pomp (goedkoop ?) als de stekker verder zit is het een fase 2 pomp (duurder)
ik net de o-ringen vervangen ,retourleiding vernieuwt.
maar hij wil noig steed niet lopen, elke keer wil hij wel even maar slaat niet aan krijg maar geen diesel aangezogen. de pomp die jullie bedoelen is dat de verstuifer/brandstof pomp?
zou die dan kapot zijn?
Nadat filter verv is heeft ie toch enkele weken goed gelopen?Pomp defect komt bij dit model zelden voor.Zit er toch niet iets van een startonderbreker op?
ja inderdaad er zit alarm met start onderbreking op.
zou het dat zijn ,ik had er ook al een heel klein beetje aan gedacht,krijg ook echt helemaal geen diesel op de hoofdt leiding.
hoe krijg ik het er af?
Origineel?Dwz sleutel die vast zit in zwart kastje en op de binnenspiegel of deurklink gericht moet worden?Met oplichtende LED?
ben bang dat het geen originele is het is een @GT alarm.
er zit en sleuteltje bij maar gaat in de sirene en volgens mijn sluit die alleen de claxon af wel heb ik een reset-knop gevonden.
naar die in gedrukt te hebben wou hij bijna aan slaan maar nu is de accu leeg ,kan morgen pas verder.hou jullie op de hoogte
heb de filter vol diesel gegooid ,leiding naar de pomp vol gegooid, maar helaas start nog niet.ik heb wel een klein scheurtje gevonden in het midddelste fliter-rubbertje,maar dan binnen in ,[daar kan het toch niet aan liggen ?]
er wordt ook helemaal niks rond gepompt aan diesel,zou dat dan toch de pomp zijn? p.s zie ook een klein pompje[of zo] onder op de pomp waar 2 slangetjes [retour ]aan zitten .
kan die er wat mee te maken hebben
oei, nou wou hij bijna aan slaan.
moet weer de accu laden
Check de brandstofleiding eens van achter naar voor of er een electr.brandst.afsluiter in gemonteerd zit,zo ja eruit dat ding en de leiding doorverbinden,nogmaals succes !!
hoera, hij doet het .
was het toch het scheurtje in het middelste BRAND-STOF-FILTER RUBBERTJE.nieuwe filter gelijk er op en hij loopt weer prima.
gelukkig.
@arnold mail me evenstuur je een taart
webmaster@porsche-944.zzn.com
bedankt allemaal
denk eigenlijk dat @mb-sterretje ook een taart verdiend
mail me maar even webmaster@porsche-944.zzn.com
AHGGRRR NU START HIJ WEER NIET MEER.
IK WORDT GEK
Morgen dus niks bij de koffie......Lees berichten van gisteren nog eens na,nieuwe ronde,nieuwe kansen!
ik ga nu achter bij de tank beginnen
het zit zo.
gisteren liep hij prima.van morgen staten hij ook maar na 500meter stopte hij er mee.
nu heb ik de filter hand matig vol gegooid met diesel.
toen liep hij weer,na 3 minuten sloeg hij weer af ,en had weer geen diesel ,toen wou hij weer niet lopen .
daar na nog een keer gedaan en liep weer 3 minuten.
ik zal morgen de leiding van af de tank en de brand-stof afsluiter controleren.
ps de taart heb je toch verdiend @ARNOLD
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
21 jaar