Het ziet ernaar uit dat de pomp voor de stuurbekrachtiging een afdichtingsprobleem heeft. Het pomphuis is nat, het lager lijkt er uitgelopen en het ATF-vloeistof reservoir is leeg.
nu gaan die dingen -naar men stelt- nooit stuk
voor mij is het de eerste
wie heeft ervaring:
moet het hele geval vervangen?
kunnen lagering en keerring van buitenaf vervangen worden?
moet daartoe de radiator uitgebouwd worden?
Wie kan mij uit ondervinding adviseren?
hoor graag,
Ave
Geplaatst door dupl-u-132-5dd1476e8925d+ave (0) , lid sinds 20 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz 220? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 220 of stel zelf een nieuwe vraag.
3 Reacties
Hans4037 (0) PRO, 18 jaar geleden
Als je verstandig bent zou ik een exemplaar van de sloop halen.
Heeft de pomp ook met te weinig olie gedraait? want dan is deze inwendig ook kapot.
Hans
dupl-u-132-5dd1476e8925d+ave (0), 18 jaar geleden
beste Hans,
dank voor je reactie
ik zal het advies volgen
kan ik de pomp losmaken zonder eerst de motorolie af te tappen?
vr. groet
ave
Hans4037 (0) PRO, 18 jaar geleden
Ja dat kan wel,maar waarom laat je de steun op het motorblok niet zitten de pomp kan er ook op en andere manier van af.
Succes ermee.
Hans