Het gaat hier om een 270 cdi ambulance, als je volgas optrekt is er niets aan de hand, als je constant 120 km rijdt en je geeft iets gas bij dan begint de auto te trillen en te schokken, boven de 140 is alles weer normaal, de dealer begrijpt er ook niets van.
Reeds vervangen zijn : fuseekogels, stuurkogels, stabilisatorstang rubbers, voorste remschijven, de banden zijn 10 keer gebalanceerd, auto is uitgelijnd, de aandrijfas en velgen + banden van een andere ambu van hetzelfde type zijn omgezet maar niets heeft resultaat, je kunt met goed fatsoen hier geen patient mee vervoeren.
Wie het weet mag het zeggen
Peter monteur Oenema Heerenveen
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Verstuivers eens checken....
Dat is geen slechte optie, het lijkt inderdaad ook wel dat de motor langer tijd nodig heeft om aan te slaan.
Bij mij waren de kleppen in het inlaatspruitstuk geblokkeerd, met hetzelfde gevolg ( schokken en trillen ). Nadat het spruitstuk vervangen werd was het probleem opgelost!
Succes, Eric
Wij hebben exact hetzelfde probleem gehad en na weken zoeken totzelfs demontage automaat bleek het probleem in het diff te zitten.
Maar ik zou ook eerst een beginnen met de injectoren eventueel ultrasoon reinigen.
En de oplossing is............De cup in de koppelomvomer van de bak bleek defect, probleem is nu opgelost, bedankt voor de reacties
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 270 of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar