Geachte hoop in bange dagen :-),
Krijg binnen een w124 200 diesel hier met 300.000 km origineel, met de volgende klacht,
De auto rommelt zeg maar aan de onderzijde, normaliter zijn de of is er 1 motorsteun kapot, maar deze zijn beide goed daar ze recent vervangen zijn.
Lijkt meer een resonantie vanuit omgeving versnellingsbak, als de motor loopt en in vrij staat, en ik trek de pook tegen een versnelling aan wordt de resonantie hoorbaar wat minder.
Bak schakelt echter als nieuw verder lijkt me niet het probleem,
Iemand en idee zodat ik iets gerichter aan de slag kan?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Koppelflens En Balansflens Van Cardan Goed Nazien,betreft Silenceblokken,de Afstand Tussen De Breedste Kant En Draagbrug Van De Motor Moet 13mm Zijn Wanneer Deze Er Op Rust?
Uuuuh, jean, bedankt maar kan je even niet volgen bedoel je de hardyschijven?
En de afstand tussen de breedste kant(breedste kant waarvan?) en draagbrug van de motor (wat is de draagbrug?).
En wanneer deze erop rust(wat bedoel je met deze?)
draagbrug is de verbinding tussen de 2 chassisbalken, daar worden de silenceblokken via onderaan aan vastgeschroefd,indien je zo een silence of motorbestigingsblok hoe je het ook al noemd, zijdelings bekijkt dan zie jede breedste kant vandaar moet je de 13mm meten als de motor er met zijn volle gewicht oplicht gemonteerd op de draagbrug met flens bedoel ik rubber schijf tussen versnellingsbak en aandrijfas alsook die over aandrijfas zit
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 0 of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar